Despre mine

marți, 23 decembrie 2008

Racitura de curcan



6 aripi mari de curcan
o ceapa
6 morcovi
20 catei de usturoi ( sau mai multi )
3 pliculete gelatina dr . Oetker


Aripile spalate le-am pus la fiert intr-o oala cu apa ( doar cat sa le acopere ) . Totul a fiert la foc mic !
Am adaugat ceapa si morcovii , sare , piper , foi de dafin .
Carnea este gata cand se ia usor de pe os si curcanul meu a fiert repede .
Intre timp am pus gelatina la muiat in apa rece si am zdrobit usturoiul pe care l-am legat in pansament in vederea...scufundarii lui in supa proaspat strecurata ( tot prin pansament ) . Gelatina se adauga in supa racita !
Apoi am aranjat feliute de morcovi si bucatele de carne in fiecare farfurie ( au iesit 6 farfurii ) si am turnat zeama in ele .
Le-am scos afara pe balcon si dupa ce s-au inchegat le-am pus in frigider .
Au fost apreciate de fetita mea care a mancat o farfurie intreaga !

Un comentariu:

Iarna la Constanta